Ως μια από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην κατηγορία «Αλκοολούχα Ποτά» αναδείχθηκε και πάλι η Μπουτάρη από το θεσμό Superbrands.
Πρόκειται για την τέταρτη φορά που η οινοποιία διακρίνεται από τον συγκεκριμένο οργανισμό, πιστοποιώντας έτσι την αναγνωρισιμότητα, τη μακρόχρονη συνέπεια και την ιστορικότητά της.
Η επιλογή της οινοποιίας Μπουτάρη ως μια από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2021-2022 είναι το αποτέλεσμα σχετικής ψηφοφορίας, τόσο από μια Κριτική Επιτροπή εμπειρογνωμόνων, όσο και από το καταναλωτικό κοινό, που βαθμολόγησε κατά τη διενέργεια Έρευνας Κοινής Γνώμης, η οποία διεξήχθη από την εταιρία Marc. Στην έρευνα συμμετείχαν 49 εταιρίες Αλκοολούχων Ποτών και η οινοποιία Μπουτάρη ήταν μια από τις επτά που διακρίθηκαν.
Η Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Business Superbrands Greece 2021-2022, πραγματοποιήθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2021, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών όπου τιμήθηκαν πολλές από τις κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, σε όλο το φάσμα της οικονομίας.
Αρχική » ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ
Ο κ. Κωνσταντίνος Σ. Μπουτάρης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της οινοποιίας Μπουτάρη, μετά την παραλαβή του βραβείου, δήλωσε σχετικά: «Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί για όλους εμάς πολύ μεγάλη τιμή, αφού πρόκειται για μια αναγνώριση του έργου μας όλα αυτά τα χρόνια της μακρόχρονης πορείας μας. Για εμένα προσωπικά, αποτελεί επίσης και μια αποτίμηση φόρου τιμής προς τους γονείς και τον παππού μου για την «σκυτάλη» του brand που μας παρέδωσαν και που με υπερηφάνεια συνεχίζουμε την ιστορία, την αξία και την εξέλιξή του». Τέλος, ο κ. Μπουτάρης δεν παρέλειψε να συγχαρεί τον κ. Συμεών Τσομώκο για την πρωτοβουλία ανάδειξης του θεσμού Superbrands στην Ελλάδα.
Ο οργανισμός Superbrands, με έδρα το Λονδίνο, αποτελεί μια ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης και προβολής του branding κορυφαίων επωνυμιών. Μέσω της ανάδειξής τους, ο οργανισμός φιλοδοξεί να προβάλλει την έννοια του branding στο ευρύ κοινό, να συμβάλλει στην αναγνώριση της πολύπλευρης αξίας των επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και να ενημερώνει το κοινό για την ιστορία, τις αξίες, τα επιτεύγματα και την ταυτότητα ορισμένων από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα brands της αγοράς.