Η γιαπωνέζα δημιουργός Chiharu Shiota σχεδίασε την ετικέτα για τις φιάλες του 2021 του Château Mouton Rothschild. Το έργο με τον τίτλο “Universe of Mouton”, που παρουσιάζει τα εντυπωσιακά κόκκινα μπαλόνια, όπως λέει δείχνει τη “εύθραυστη σιλουέτα ενός ανθρώπινου σχήματος αντιμέτωπο με μια εξαιρετική, γενναιόδωρη φύσηκαι αντανακλά τη σύνδεση μεταξύ τους”. Η Chicharu Shiota, που έχει τη βάση της στο Βερολίνο και έχει βραβευθεί διεθνώς για τις δημιουργίες της, περιγράφει πώς εμπνεύστηκε για τη δημιουργία της εικόνας: “Όταν επισκέφτηκα το Château Mouton Rothschild, ενθουσιάστηκα πολύ από τη σχέση τους με τη φύση. Εξαρτώνται από τον καιρό και δεν παρεμβαίνουν στη φύση. Δέχονται τις συνθήκες υπό τις οποίες ωριμάζουν τα σταφύλια. Νομίζω ότι το Mouton διατηρεί την ισορροπία μεταξύ ανθρώπου και φύσης. Οι τέσσερεις γραμμές που συνδέουν τον άνθρωπο με το περιβάλλον αντιπροσωπεύουν τις τέσσερεις εποχές και όλα τα συναισθήματα που σχετίζονται με αυτές, όπως η μοναξιά, η ελπίδα και η επιτυχία. Είναι σαν να διατηρεί τη μνήμη του έτους στο κρασί.”
Πέρα από την κυκλοφορία της νέας ετικέτας, το Château Mouton Rothschild συνεργάστηκε με τον οίκο δημοπρασιών Christie’s για να προσφέρει μια συλλογή με φιάλες του κρασιού σε διάφορετικά μεγέθη μαζί με μία μοναδική εμπειρία. Το πακέτο περιλαμβάνει τη μοναδική φιάλη Νebuchadnezzar των 15 λίτρων, ένα Impériale (έξι λίτρα), ένα διπλό magnum, τρία magnum και έξι κανονικές φιάλες των 750 ml.
Επιπλέον, ο τυχερός που θα τα αποκτήσει και τρεις καλεσμένοι του θα προσκληθούν να επισκεφθούν το Château Mouton Rothschild, να παραστούν στην αποκάλυψη της ετικέτας της σοδειάς του 2022 τον επόμενο χρόνο και να μαγειρέψουν και να δειπνήσουν με τον διάσημο σεφ Yannick Alléno στο εστιατόριο του Le Pavillon Ledoyen με τρία αστέρια Michelin στο Παρίσι. Τα έσοδα από τη δημοπρασία θα διατεθούν στον οργανισμό Association Antoine Alléno, που ιδρύθηκε από τον Alléno μετά τον θάνατο του γιου του Antoine και υποστηρίζει τις οικογένειες νέων που έχουν πέσει θύματα βίας από τρίτους. Η διαδικτυακή δημοπρασία τρέχει όλη την εβδομάδα, από τη παρουσίαση της ετικέτας μέχρι την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου. Η προσφορά για τις 12 φιάλες όταν γράφονταν αυτές οι γραμμές είχε φτάσει τις 45.000 ευρώ.