ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΒΟΥΡΓΟΥΝΔΙΑ

Σε μια προσπάθεια να αποκτήσει ένα σύγχονο προφίλ, το Γραφείο Διασυνδέσεων των Κρασιών της Βουργουνδίας (BIVB) παρουσίασε μια νέα καμπάνια επικοινωνίας με στόχο να ανανεώσει την εικόνα των κρασιών της Βουργουνδίας, παρουσιάζοντάς τα ως σύγχρονα και προσιτά. Με το σύνθημα “Tellement” (“Τόσο πολύ”), η εκστρατεία επιδιώκει να καταρρίψει προκαταλήψεις που έχουν να κάνουν με μια συντηριτική εικόνα που έχουν οι περισσότεροι και να δείξει ότι τα κρασιά της περιοχής δεν απευθύνονται μόνο σε μια ελίτ, αλλά είναι διαθέσιμα σε όλους. Ήδη η καμπάνια «τρέχει» σε περιοδικά και οινικές ιστοσελίδες αλλά και σε διαφημιστικά board σε σταθμούς τρένων και μετρό.

Όπως γράφει το Meininger’s International, η καμπάνια, με προϋπολογισμό 2 εκατομμυρίων ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το γαλλικό Ινστιτούτο Γεωργικών και Θαλάσσιων Προϊόντων, FranceAgriMer, και θα διαρκέσει έως τον Ιούνιο του 2025. Περιλαμβάνει αφίσες, έντυπα και ψηφιακά μέσα, εστιάζοντας στις περιοχές της Βουργουνδίας και του Chablis. Τα εννέα βασικά οπτικά στοιχεία (πέντε για τη Βουργουνδία, τέσσερα για το Chablis) υπογραμμίζουν την προσβασιμότητα των κρασιών, με απλές, πολύχρωμες εικόνες και ισχυρές λέξεις-κλειδιά που αναδεικνύουν την ποικιλία των οίνων με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης.

Σύμφωνα με τον Michel Barraud, αντιπρόεδρο της Επιτροπής Επικοινωνίας του BIVB, στόχος είναι να προσκαλέσουν το κοινό να ανακαλύψει ή να ξανανακαλύψει τα κρασιά της Βουργουνδίας, τα διαφορετικά terroirs και τις πολλές πτυχές τους, τονίζοντας ότι υπάρχουν προσιτές και οικονομικές επιλογές. Για τα κρασιά του Chablis, η εκστρατεία τα παρουσιάζει ως «σημείο αναφοράς στον κόσμο των λευκών κρασιών», κατάλληλα για κάθε περίσταση, από απεριτίφ έως τις πιο special στιγμές.

Δείτε Επίσης

Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ηλικίας 25-39 ετών που καταναλώνουν κρασί, χωρίς να παραβλέπει τους πιστούς, μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές. Ειδικά για τα κρασιά του Chablis, στοχεύει σε νέους, κατοίκους αστικών περιοχών και λάτρεις του λευκού κρασιού. Επίσης, η εκστρατεία αναδεικνύει τη δέσμευση του οινικού τομέα της Βουργουνδίας προς το περιβάλλον, εστιάζοντας σε θέματα όπως η απαλλαγή από τον άνθρακα, η βιωσιμότητα και η ποιότητα. Ο Frédéric Barnier, αντιπρόεδρος της Τεχνικής και Ποιοτικής Επιτροπής του BIVB, δήλωσε ότι η Βουργουνδία καινοτομεί για να προσαρμοστεί στις οικολογικές προκλήσεις και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών, μεταφέροντας αυτό το μήνυμα δέσμευσης μέσω της εκστρατείας.

Hλεκτρονική έκδοση του free press περιοδικού.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση ή η αποσπασματική μεταφορά κειμένων χωρίς τη γραπτή συναίνεση των κατόχων των δικαιωμάτων.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ | ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ | ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πλ. Βασιλεως Γεωργιου 6, ΠΑΛΑΙΟ ΨΥΧΙΚΟ 15452, Ελλάδα
Τ 215 555 4430 | [email protected]
© 2020 Grape Magazine. All Rights Reserved.

Νέες Ετικέτες

Νέες Ετικέτες

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Με την εγγραφή σας στη λίστα των παραληπτών θα λαμβάνετε το newsletter του grape!