Ο όμιλος LVMH, το πιο luxury brand στον χώρο της μόδας, των ποτών και συνώνυμο της πολυτέλειας, επεκτείνει τις ήδη υπάρχουσες δραστηριότητές του στην Προβηγκία. Η Moët Hennessy, μέλος του ομίλου, μετά το Chateau d’ Eclans και το Château Galoupet, επενδύει και στο Chateau Minuty σε μια κίνηση που έρχεται να επιβεβαιώσει ότι τα ροζέ δεν είναι απλώς μια τάση της εποχής.
Το Chateau Minuty, βρίσκεται στο γαλλικό νότο, στο ακρωτήριο του Saint-Tropez και παράγει κρασιά που είναι στην κορυφή τόσο για την ποιότητα όσο και για την απήχηση τους. Iδρύθηκε από τον Gabriel Farnet το 1936 σε ένα κτίριο που έχει χτιστεί την εποχή του Ναπολέοντος του Τρίτου και ταξινομείται ως Grand Cru Classé Côtes-de-Provence από το 1955. Η οικογένεια Matton παραμένει ενεργή και θα εξακολουθήσει να έχει την ευθύνη του οινοποιείου.
Όπως σχολίασε μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας ο Philippe Schaus, πρόεδρος και CEO της Moët Hennessy: «Είμαστε περήφανοι στον όμιλό μας για τη στρατηγική συνεργασία με το Minuty, ένα από τα εμβληματικά Ροζέ της Προβηγκίας. Είμαστε ευτυχείς που θα δουλέψουμε με τους ταλαντούχους ανθρώπους του Κτήματος που είναι γνωστοί για την ικανότητά τους να παράγουν κρασιά υψηλής ποιότητας. Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγεται στις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει τα τελευταία δύο χρόνια με την οικογένεια Matton, με τη συνεργασία μας στην αντιπροσώπευση των κρασιών τους στην Ασία και τις χώρες του Ειρηνικού. Αυτή η συνεργασία βασισμένη στην αύξηση της ζήτησης των εξαγωγών, θα ενισχύσει την ανάπτυξη των κρασιών του Minuty διεθνώς, κάτι που θα ωφελήσει συνολικά τα Ροζέ της Πορβηγκίας».
Μιλώντας στο grapemag.gr το καλοκαίρι του 2022, ο François Matton είχε προβλέψει την αύξηση της κατανάλωσης στην αγορά της Ασίας και είχε αναφερθεί στη μεγάλη ανάπτυξη των ροζέ κρασιών παγκοσμίως. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.