Ξεκίνησε να γίνει φωτογράφος, αλλά μόλις ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο…
Το Tik Tok, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ανοίγεται στο χώρο των αλκοολούχων και φυσικά και του κρασιού, για τους χρήστες στις ΗΠΑ. Οι διαχειριστές του Μέσου ενημέρωσαν πρόσφατα την πολιτική διαφήμισής της, επιτρέποντας πλέον διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών, υπό ορισμένους περιορισμούς. Σύμφωνα με τους διαφημιστικούς κώδικες της βιομηχανίας μπύρας, κρασιού και ποτών, οι ψηφιακές διαφημίσεις αλκοόλ επιτρέπεται να εμφανίζονται μόνο σε Μέσα όπου τουλάχιστον το 73,8% του κοινού είναι άτομα σε νόμιμη ηλικία αγοράς αλκοόλ, δηλαδή 21 ετών και άνω. Αυτό το ποσοστό βασίζεται σε δεδομένα από την απογραφή των ΗΠΑ το 2020.
Το TikTok, με τη ραγδαία αυξανόμενη βάση χρηστών του, είναι η τελευταία πλατφόρμα που πληροί αυτό το όριο, επιτρέποντας έτσι την προβολή διαφημίσεων αλκοολούχων ποτών. Η ενημερωμένη πολιτική του TikTok περιλαμβάνει απαιτήσεις ανά χώρα, βασιζόμενη στους τοπικούς νόμους και κανονισμούς. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, οι διαφημίσεις αλκοόλ πρέπει να στοχεύουν σε χρήστες ηλικίας 25 ετών και άνω, να αναφέρουν τον αλκοολικό βαθμό του προϊόντος και να περιλαμβάνουν μήνυμα υπεύθυνης κατανάλωσης.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις αυτές πρέπει να είναι εγγεγραμμένες στην περιοχή στόχευσης και να συμμορφώνονται με τους σχετικούς κανονισμούς. Δεν επιτρέπεται η προώθηση πωλήσεων αλκοόλ ή υπηρεσιών παράδοσης μέσω λιανικής ή ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στις ΗΠΑ, οι διαφημίσεις μπορούν να προωθούν εκδηλώσεις που χορηγούνται από μάρκες αλκοόλ, αξεσουάρ αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας προϊόντα, υπό την προϋπόθεση ότι η διαφήμιση συμμορφώνεται με τις παραπάνω προδιαγραφές. Ωστόσο, απαγορεύεται η προβολή προϊόντων που περιέχουν THC ή CBD (κανναβιδιόλη και τετραυδροκανναβιδιόλη), η διαφήμιση σπιτικών αλκοολούχων ποτών, η στόχευση ατόμων κάτω των 21 ετών, η απεικόνιση εγκύων και η παρουσίαση υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ ή επικίνδυνης συμπεριφοράς υπό την επήρεια αλκοόλ.
Παρόλο που το TikTok επιτρέπει πλέον διαφημίσεις αλκοόλ, δεν επαληθεύει την ηλικία των σχολιαστών σε αυτές τις διαφημίσεις, γεγονός που σημαίνει ότι οι μάρκες θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο απενεργοποίησης των σχολίων στις σχετικές αναρτήσεις τους.
Αρχική » ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΟ TIK TOK
Να επισημάνουμε ότι το αλκοόλ δεν επιτρέπεται να προωθείται μέσω της πολιτικής επώνυμου περιεχομένου του TikTok, που αφορά συνεργασίες με influencers. Οι μάρκες αλκοόλ, επομένως, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές όταν συνεργάζονται με influencers για την προώθηση των προϊόντων τους.
Με αυτές τις αλλαγές, το TikTok επιδιώκει να ενσωματώσει τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών στην πλατφόρμα του με υπεύθυνο τρόπο, εναρμονιζόμενο με τα διεθνή πρότυπα και τις προσδοκίες της αγοράς.