Ξεκίνησε να γίνει φωτογράφος, αλλά μόλις ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο…
Οι νικητές στους αγώνες της Formula 1 από την επόμενη σεζόν θα πανηγυρίζουν ανοίγοντας Σαμπάνιες Moët. Η Formula 1 ανακοίνωσε την 10ετή συνεργασία της με τον όμιλος πολυτελών brands LVMH από το 2025, όταν το sport θα γιορτάζει την 75η επέτειό του.
Η νέα συμφωνία διάρκειας 10 ετών θα περιλαμβάνει αρκετές από τις εμβληματικές μάρκες του ομίλου LVMH, όπως Louis Vuitton, Moët Hennessy και TAG Heuer. H Σαμπάνια Moët & Chandon θα επιστρέψει στα βάρθρα των νικητών στους αγώνες της Formula 1 αντικαθιστώντας τα ιταλικά αφρώδη κρασιά του οινοποιείου Ferrari Trendo. Η συνολική επένδυση των οίκων της LVMH στην F1 αναμένεται να φτάσει στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ, δηλαδή 100 εκατομμύρια για κάθε σεζόν.
Η Moët & Chandon ήταν χορηγός της Formula 1 για πολλές δεκαετίες. Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε το 1966 και διήρκεσε μέχρι το 1999, όταν η μάρκα αντικαταστάθηκε από τη Mumm που έγινε η επίσημη Σαμπάνια της Formula 1. Ωστόσο, η Moët & Chandon επανήλθε στη Formula 1 το 2016, όταν έγινε εκ νέου ο επίσημος προμηθευτής Σαμπάνιας για τις απονομές των νικητών για να αντικατασταθεί από την Champagne Carbon και ακολούθησε η ιταλική φίρμα Ferrari Τrendo για να επανέλθουμε από το 2025 στις Moët.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συνεργασία θα ανακοινωθούν στις αρχές του 2025. Αναμέμενεται να δημιουργηθούν νέες σειρές προϊόντων εμπνευσμένα από την Formula 1, ανάμεσά τους και exclusive Σαμπάνιες της Moët & Chandon.
H πρώτη φιάλη Σαμπάνιας που απονεμήθηκε σε νικητή της F1 ήταν μια Moët & Chandon που πρόσφερε ο οίκος στον Juan Manuel Fagio, όταν κέρδισε το γαλλικό Grand Prix του 1950, οδηγώντας για την Alfa Romeo
Μια δήλωση από τη Formula 1 και την LVMH περιέγραψε τη συμφωνία ως μια «άνευ προηγουμένου συμφωνία μεταξύ του παγκόσμιου ηγέτη της πολυτέλειας και της κορυφής του μηχανοκίνητου αθλητισμού», που θα ξεκινήσει την επόμενη σεζόν «σε μια στιγμή αυξανόμενης δημοτικότητας, πολιτιστικής σημασίας και συνολικού ενθουσιασμού για τη Formula 1 ως γέφυρα μεταξύ παγκόσμιου αθλητισμού και ψυχαγωγίας.
Αρχική » Η MOET ΣΤΗΝ F1
«Από τη γέννηση της Formula 1 το 1950 μέχρι σήμερα, η LVMH και τα brands της ήταν μέρος του αθλήματος. Με αυτή τη νέα συνεργασία, τόσο η Formula 1 όσο και η LVMH ανυπομονούν να γράψουν νέα κεφάλαια αυτής της απίστευτης ιστορίας, με κάθε φίρμα που συμμετέχει να φέρνει την μοναδική της τεχνογνωσία, κληρονομιά και ενέργεια για να ενισχύσει τη συνεργασία».