Η Beyoncé, η παγκοσμίως γνωστή τραγουδίστρια, με πάνω από 200 εκατομμύρια πωλήσεις άλμπουμ και 32 βραβεία Grammy, ξεκίνησε ένα νέο, ενδιαφέρον εγχείρημα: το λανσάρισμα του SirDavis, ενός αμερικανικού ουίσκι που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Moët Hennessy, θυγατρική της LVMH. Το project αυτό, με αρχικό κωδικό όνομα «Destiny», προετοιμαζόταν για χρόνια. Η ιδέα ξεκίνησε όταν η Beyoncé προσέγγισε τους παραγωγούς της Moët Hennessy, αναζητώντας ένα ουίσκι με γευστικό προφίλ παρόμοιο με εκείνο του ιαπωνικού ουίσκι, το οποίο αγαπούσε.
Το SirDavis δημιουργήθηκε από τον διάσημο Dr. Bill Lumsden της LVMH, γνωστό για τις επιτυχίες του με τα Glenmorangie και Ardbeg Scotch whiskies. Το ουίσκι περιλαμβάνει 51% σίκαλη και 49% βυνοποιημένο κριθάρι, και δεν θεωρείται bourbon λόγω της απουσίας καλαμποκιού. Πρώτα ωριμάζει σε δρύινα αμερικανικά βαρέλια, ενώ στο δεύετρο στάδιο περνάει από βαρέλια Pedro Ximenez sherry για έξι έως εννέα μήνες.
Το όνομα του ουίσκι προέρχεται από τον προπάππου της Beyoncé, Davis Hogue, ο οποίος ήταν παραγωγός moonshine κατά την εποχή της ποτοαπαγόρευσης. Με το SirDavis, η Beyoncé θέλει να τιμήσει την κληρονομιά του, ενώνοντας τους δυο τους μέσα από ένα νέο κοινό project
Ο Lumsden δήλωσε πως η ξεχωριστή επιλογή δημητριακών και η ασυνήθιστη ωρίμανση σε βαρέλια sherry έδωσαν στο SirDavis ένα μοναδικό προφίλ. Το ουίσκι αυτό είναι επίσης μια απόδειξη της αφοσίωσης στην τεχνική, την κληρονομιά και την καινοτομία που μοιράζονται η LVMH και η Beyoncé.
Αρχική » WHISKY ΑΠΟ ΤΗΝ BEYONCE
Το SirDavis κυκλοφορεί στις 4 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ, καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ιαπωνία, με τιμή $89 και μπορεί να προπαραγγελθεί από το SirDavis.com.#βε