Στις 27 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του WSPC η πρώτη επίσημη παρουσίαση του Οινοποιείου Petrakopoulos, με αφορμή τη νέα συνεργασία με την εταιρεία Αίολος Α.Ε., που αναλαμβάνει την αποκλειστική του διανομή στην Ελλάδα.
Την παρουσίαση έκανε ο βοηθός οινολόγος Φίλιππος Αγραφιώτης, παρουσία του Νίκου και Κωνσταντίνου Πετρακόπουλου, καθώς και του Κωνσταντίνου Λαζαράκη MW, γενικού διευθυντή της Αίολος. Το κοινό – επαγγελματίες του χώρου – ανταποκρίθηκε ένθερμα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική και το κύρος που έχει χτίσει το οινοποιείο της Κεφαλονιάς.

Το νέο οινοποιείο στον Θηράμονα, κοντά στο πατρικό της οικογένειας, σχεδιάστηκε με σεβασμό στο τοπίο και δυνατότητα υποδοχής επισκεπτών. Στόχος του οινοποιείου δεν είναι τα «φυσικά» κρασιά, αλλά οι καθαρές εκφράσεις ποικιλιών και τόπου – με μικροοινοποιήσεις, βιολογική καλλιέργεια και ιδιαίτερη έμφαση στους ιδιόκτητους και συνεργαζόμενους αμπελώνες.
Στο masterclass παρουσιάστηκαν ετικέτες περιορισμένης παραγωγής, με επίκεντρο τη Ρομπόλα, που εντυπωσίασε με τη φινέτσα και τη δυνατότητα παλαίωσης. Ξεχώρισαν τα single vineyard «Thymari Petras» και «Palia Armakia» του 2024, καθώς και μια κάθετη με το «Orina Armakia» (2021–2024). Παρουσιάστηκε και η ποικιλία Ζακυνθινό, στην οποία το οινοποιείο φαίνεται ότι επενδύει πολλά, με την έκφραση «Gold» να δείχνει δυναμικό εξέλιξης και ιδανική συμπεριφορά στο τραπέζι.
Ακολούθησαν τα λευκά Artana και Lefko – χωρίς χρήση βαρελιού, με έντονη ποικιλιακή ταυτότητα – και τρεις ξηρές Μαυροδάφνες: η ροζέ «ΡΟΖ», το «Mavro» από παλαιούς αμπελώνες, και το συγκλονιστικό «MOV» από αυτόρριζο αμπελώνα άνω των 70 ετών. Το φινάλε ήρθε με ένα γλυκό Μοσχάτο από λιαστά σταφύλια, δείχνοντας την πολυμορφία του οινοποιείου.
Ο Νίκος Πετρακόπουλος επιλέγει χαμηλό προφίλ και εκτός «μόδας» στρατηγική, επενδύοντας σε βάθος στον τόπο, την ποιότητα και τη μακροχρόνια αξία. Το Petrakopoulos Winery δεν κυνηγά εντυπώσεις, αλλά κερδίζει αυθεντικούς φίλους του κρασιού – και αυτό φαίνεται.