Ξεκίνησε να γίνει φωτογράφος, αλλά μόλις ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο…
Ελληνικά κρασιά και ελληνικές ποικιλίες πρωταγωνιστούν πλέον πολύ συχνά στο wine pairing στα fine dining εστιατόρια της Αθήνας. Η εποχή που ο συνδυασμός φαγητού – κρασιού είχε απαραίτητα και κάποιες φορές αποκλειστικά, pairing με κρασιά εισαγωγής, έχει παρέλθει.
Τα περισσότερα εστιατόρια που προσφέρουν στους επισκέπτες τους την επιλογή να συνοδεύσουν το μενού τους με μια προαποφασισμένη σειρά κρασιών πληθαίνουν με την ίδια αναλογία που αυξάνονται και τα ελληνικά κρασιά που συμμετέχουν στο pairing το βράδυ της Τετάρτης 30 Νοεμβρίου, στο βραβευμένο με αστέρι Michelin, εστιατόριο CTC τα κρασιά να δημιουργήσουν ένα αρμονικό πάντρεμα με τις γεύσεις του chef Αλέξανδρου Τσιοτίνη. Οι τοπικές ποικιλίες της Κεφαλονιάς Ρομπόλα, ξηρό και γλυκό Μοσχάτο, Βοστιλίδι και Μαυροδάφνη, ταίριαξαν με το μενού που ενώ πατούσε στα κιτάπια με τις ελληνικές παραδοσιακές συνταγές, ταυτόχρονα έμοιαζε βγαλμένο από τα πιο εξελιγμένα εργαστήρια της σύγχρονης γαστρονομίας.
Το ταξίδι στις γεύσεις που προσφέρει το CTC στην πιο ανεπτυγμένη του μορφή εξελίσσεται σε έντεκα στάδια και περιλαμβάνει πιάτα με λαχανικά, ζυμαρικά, ψάρι και κρέας. Κοινά χαρακτηριστικά τους από το amuse bouche μέχρι το γλυκό, είναι η κορυφαία ποιότητα των πρώτων υλών και η δημιουργικότητα.
Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στην Κεφαλονιά και τα κρασιά που συνόδεψαν το δείπνο προέρχονταν από έξι τα οινοποιεία του Συνδέσμου: Ορεάλιος Γη (Συνεταιρισμός της Ρομπόλας), Gentilini Winery, Κτήμα Χαριτάτου, Πετρακόπουλος, Σαρρής και Σκλάβος. Οι επιλογές για το τάιριασμα φαγητού – κρασιού έγιναν από τον sommelier Κανέλλο Τριανταφυλλόπουλο.
Αρχική » ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΣΤΕΡΙΑ
Η Κεφαλονιά ανεβαίνει σταθερά και συγκαταλέγεται στις πιο αναπτυσσόμενες οινικές ζώνες της Ελλάδας. Η εξωστρέφεια που δείχνουν τα οινοποιεία του νησιού κυρίως μέσα από τις δράσεις του Σ.Ο.Κ. έχει λειτουργήσει εξαιρετικά αποτελεσματικά και επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο το «η ισχύς εν τη ενώσει». Τα κρασιά του νησιού βρίσκουν θέση στα γαστρονομικά στέκια της Αθήνας, ταξιδεύουν στις λεγόμενες «δύσκολες» αγορές, στις μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες όπως το Λονδίνο και το Παρίσι αλλά και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Στη Νέα Υόρκη και στο Σαν Φρανσίσκο ή στα wine stores του μονοπωλίου αλκοολούχων του Καναδά μπορεί κανείς να βρει ράφια γεμάτα με τις κεφαλονίτικες ποικιλίες. Έντονα αρώματα, φρεσκάδα, οξύτητα, ορυκτότητα και πολυπλοκότητα δημιουργούν ένα σύνολο που μπορεί να σταθεί απέναντι στα κρασιά του διεθνούς αμπελώνα χωρίς το παραμικρό ίχνος κατωτερότητας.