Ο ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Σύμφωνα με έρευνα για τον οινοτουρισμό στην Ιταλία, το φαγητό και το κρασί αποτελούν κύριο λόγο ταξιδιού για μικρό ποσοστό επισκεπτών (2-4%). Ωστόσο, παραμένουν καθοριστικά για την ενίσχυση κάθε τουριστικής εμπειρίας. Το 38% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι συμμετείχε σε περισσότερες από μία δραστηριότητες σχετικές με φαγητό και κρασί κατά τη διάρκεια των διακοπών, ενώ το 76% δήλωσε τουλάχιστον μία τέτοια δραστηριότητα.

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία Ιταλοί (άνω των 65 ετών) φαίνονται ιδιαίτερα ενεργοί, συμμετέχοντας σε γευσιγνωσίες, επισκέψεις σε τοπικές αγορές, και εκδηλώσεις γαστρονομικού ενδιαφέροντος. Αντίθετα, οι Αμερικανοί παραμένουν λάτρεις του fast food (53%), ενώ συχνά επισκέπτονται εστιατόρια υψηλού επιπέδου, βραβευμένα με αστέρια Michelin καθώς εμπιστεύονται τις προτάσεις του όδηγού, όπως και οι Ελβετοί (35% και 24%, αντίστοιχα). Παράγοντες όπως η αυθεντικότητα και η παράδοση παίζουν καθοριστικό ρόλο στις προτιμήσεις των τουριστών, με τις τοπικές αγορές να αποτελούν δεύτερη πιο δημοφιλή δραστηριότητα . Κυριότερη δραστηριότητα των τουριστών κατά τις διακοπές τους, είναι τα ψώνια.

Η χρήση ψηφιακών καναλιών για αναζήτηση εμπειριών φαγητού και κρασιού αυξάνεται, με τους Αμερικανούς να υιοθετούν τεχνητή νοημοσύνη (38%) για την επιλογή προορισμού και τη δημιουργία τουριστικών διαδρομών. Η έρευνα του Πολυτεχνείου του Μιλάνου, που παρουσιάστηκε στο 7ο Food & Wine Tourism Forum στο Canelli, εστίασε στις τάσεις των τουριστών από χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία, η Ελβετία και οι ΗΠΑ. Το φόρουμ ανέδειξε το πώς η κλιματική αλλαγή, η τεχνολογία και οι προκλήσεις του τουρισμού διαμορφώνουν τις εμπειρίες.

Δείτε Επίσης

Στους Υπόγειους Καθεδρικούς» του Canelli, που αποτελούν Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, αναδείχθηκε η σύνδεση πολιτιστικής κληρονομιάς και τουρισμού. Οι δαιδαλώδεις διάδρομοι στα υπόγεια κελάρια των Gancia, Bosca, Contratto και Coppo στο χωριό Canelli, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα οινοποιείων που προσελκύουν τουρίστες μέσω εμπειριών που ενσωματώνουν παράδοση και σύγχρονες πρακτικές.

Κατά τη διάρκεια του φόρουμ, παρουσιάστηκαν νέες στρατηγικές προώθησης, όπως οινοτουριστικές εφαρμογές με μεταβλητές τιμές ανάλογα με τη ζήτηση και προσαρμοσμένα προγράμματα. Έρευνα του οργανισμού Go Wine έδειξε ότι η εμπειρία στο οινοποιείο εξελίσσεται, αποτελώντας την αρχή μιας μακροχρόνιας σχέσης με τους καταναλωτές. Οι επισκέπτες επιζητούν εξατομικευμένες εμπειρίες και αυθεντικότητα, στοιχεία που συνδέονται με την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής Langhe-Roero-Monferrato, που γιορτάζει 10 χρόνια από την ένταξή της στην UNESCO. Σύμφωνα με τον Bruno Bertero, CEO του Ente Turismo Langhe Monferrato Roero, τα δεδομένα αυτά παρέχουν τη βάση για νέες στρατηγικές που θα αναδείξουν το φαγητό και το κρασί ως πυλώνες ανάπτυξης του τουρισμού.

Hλεκτρονική έκδοση του free press περιοδικού.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση ή η αποσπασματική μεταφορά κειμένων χωρίς τη γραπτή συναίνεση των κατόχων των δικαιωμάτων.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ | ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ | ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πλ. Βασιλεως Γεωργιου 6, ΠΑΛΑΙΟ ΨΥΧΙΚΟ 15452, Ελλάδα
Τ 215 555 4430 | [email protected]
© 2020 Grape Magazine. All Rights Reserved.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Με την εγγραφή σας στη λίστα των παραληπτών θα λαμβάνετε το newsletter του grape!