ΟΙΝΙΚΑ SITE ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ
ΣΤΑ ERMIS AWARDS

Οι σημαντικές διακρίσεις ελληνικών οινοποιών στα Ermis Awards 2023, δείχνουν ότι η προσπάθεια τους δεν εξαντλείται στην παραγωγή ποιοτικών κρασιών. Σημαντικές προτεραιότητες για τους οινοποιούς είναι επίσης η εικόνα και η αισθητική αλλά και η επικοινωνία με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων.

Η Navitas, νέα εταιρεία, με μεγάλες οινικές ρίζες κι ένα οινοποιείο στο Λιτόχωρο της Πιερίας  πήρε δύο βραβεία στα φετινά Ermis, χρυσό για την ιστοσελίδα και χάλκινο για τις ετικέτες των κρασιών. Για την ιστοσελίδα της, η Στροφιλία, η ιστορική εταιρεία με οινοποιεία σε Ανάβυσσο και Νεμέα, βραβεύτηκε με χάλκινο στην κατηγορία Ermis Digital Craft των Ermis Awards 2023.

Τα βραβεία αυτά είναι ο πιο σημαντικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.

«Χάρηκα πολύ με τις διακρίσεις αυτές», λέει στο grapemag.gr η Μαρία Δημητριάδη, από το οινοποιείο Navitas. «Καταρχάς για την ομάδα της G Design Studio, που βρίσκεται δίπλα μας από την αρχή δίνοντας εικόνα σε αυτό που έως τότε ήταν απλά μια ιδέα στο μυαλό μου».

«Είναι αλήθεια ότι το πως τελικά θα αποτυπωνόταν η Navitas και η φιλοσοφία του νέου μας οινοποιείου συνολικά, ήταν ένα μεγάλο άγχος και μια μεγάλη απόφαση. Ακόμη θυμάμαι τη στιγμή που είδα τις πρώτες δημιουργικές προτάσεις για τις ετικέτες μας- η G Design Studio τις σχεδίασε με δημιουργικότητα και αιαθητική που εκφράζει -με συγκινητική λεπτότητα θα έλεγα- την ενέργεια της Navitas.

Η εικόνα της Navitas δεν είναι μόνο άρτια σχεδιαστικά, αλλά το κυριότερο “μιλάει” για εμάς και το μικρό μας οινοποιείο κάτω από τον Όλυμπο.

Και μια σημείωση για το τέλος. Πολύ σημαντικό για εμένα που το ελληνικό κρασί “ανεβαίνει” στη σκηνή των Ermis Awards και παίρνει διακρίσεις. Είναι και αυτό δείγμα της ανάπτυξης του κλάδου και της συνειδητοποίησης της αξίας της επικοινωνίας και του branding. Πολλά συγχαρητήρια στο οινοποιείο της Στροφιλιάς για το βραβείο του».

«Η βράβευση του site της Στροφιλιάς, το οποίο επιμελήθηκε η εταιρία tool , είναι μία σημαντική επικοινωνιακή νίκη» λέει στο grapemag.gr η Μαρία Μαλτέζου . Φωτογραφία: © Margarita Nikitaki.

« Ένας από τους στόχους της Στροφιλιάς είναι η εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στην πληροφορία. Μία δημιουργική και εύχρηστη ιστοσελίδα αποτελεί εργαλείο τόσο για την ίδια την εταιρία όσο και για τους οινόφιλους που θα περιηγηθούν σε αυτή. Όπως πολύ εύστοχα είχε πει και ο Giorgio Armani: “Για να δημιουργήσεις κάτι εξαιρετικό, πρέπει να επικεντρώνεσαι συνεχώς και στην πιο μικρή λεπτομέρεια”.

Δείτε Επίσης
ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ MICHELIN ΤΟΥ 2024

Άλλωστε μέρος της επιτυχίας μίας εταιρείας είναι να ξέρει να διαλέγει τους σωστούς συνεργάτες». Το ανανεωμένο site της Στροφιλιάς, περιλαμβάνει αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας και αναλυτικά στοιχεία για την γκάμα των κρασιών που παράγονται. Ακολουθώντας σύγχρονα πρότυπα δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να περιηγηθεί μέσα από φωτογραφίες στους αμπελώνες και στα οινοποιεία της Νεμέας και της Αναβύσου.

Επιπλέον παρέχει την ευκολία της οργάνωσης επίσκεψης αλλά και γευσιγνωσίας με την καθοδήγηση των ανθρώπων του οινοποιείου.

 

Hλεκτρονική έκδοση του free press περιοδικού.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση ή η αποσπασματική μεταφορά κειμένων χωρίς τη γραπτή συναίνεση των κατόχων των δικαιωμάτων.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ | ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ | ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πλ. Βασιλεως Γεωργιου 6, ΠΑΛΑΙΟ ΨΥΧΙΚΟ 15452, Ελλάδα
Τ 215 555 4430 | [email protected]
© 2020 Grape Magazine. All Rights Reserved.

Νέες Ετικέτες

Νέες Ετικέτες

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Με την εγγραφή σας στη λίστα των παραληπτών θα λαμβάνετε το newsletter του grape!