ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ

Η Big Greek Week οργανώθηκε για πρώτη φορά στην Πολωνία και κινήθηκε γύρω από το ελληνικό κρασί. Στις 25 Ιανουαρίου, συνολικά 16 οινοποιεία από τη βόρεια Ελλάδα, την Πελοπόννησο, την Κρήτη και τη Σαντορίνη βρέθηκαν στο ξενοδοχείο NOBU, στο κέντρο της Βαρσοβίας.

Είτε με φυσική παρουσία είτε μέσω των αντιπροσώπων-εισαγωγέων τους παρουσίασαν τα κρασιά σε οινόφιλους και επαγγελματίες από το χώρο της εστίασης και της φιλοξενίας. Τέσσερις έμποροι και εισαγωγείς πήραν μέρος στην εκδήλωση ενώ τα Media αφιέρωσαν χώρο και χρόνο στο event.

Εκδηλώσεις συνδεδεμένες με το ελληνικό κρασί έγιναν όλη την εβδομάδα που ακολούθησε σε μπαρ και εστιατόρια στην πρωτεύουσα της Πολωνίας και όπως δήλωσε ο Piotr Pietrzyk από την εταιρεία Slow Guide που είχε αναλάβει όλη τη διοργάνωση: «Το ενδιαφέρον ήταν πραγματικά μεγάλο, τώρα μπορούμε να δούμε άμεσα αποτελέσματα. Η παρουσίαση χωρίστηκε σε δύο μέρη, στο πρώτο επαγγελματίες με επαγγελματίες (Β2Β) και στο δεύτερο οι επαγγελματίες με τους καταναλωτές (B2C). Είχαμε περίπου 400 επισκέπτες και ελπίζουμε του χρόνου στην Greek Week 2 να είναι περισσότεροι».

Ανάμεσα στα ελληνικά οινοποιεία που συμμετείχαν με φυσική παρουσία στην εκδήλωση, ήταν και το Κτήμα Σπυρόπουλος. Η επικεφαλής του Κτήματος, Ντίνα Σπυροπούλου περιέγραψε στο grapemag.gr την εμπειρία από την έκθεση στη Βαρσοβία.

«Το κτήμα Σπυρόπουλος δεν είχε μέχρι τώρα εκπροσώπηση στην αγορά της Πολωνίας. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά όμως της αγοράς όπως τα είδαμε, καθώς και ένα e-masterclass που οργάνωσε η ΕΝΟΑΠ και συμμετείχαμε στα χρόνια του COVID μας έπεισαν να κάνουμε το βήμα.

Οφείλω να αναγνωρίσω ότι η όλη οργάνωση ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Από την αίθουσα της εκδήλωσης που επιλέχθηκε, μέχρι τον κόσμο που προσκλήθηκε και τελικά ήρθε να δοκιμάσει τα ελληνικά κρασιά. Άρα προφανώς οφείλουμε ένα ευχαριστώ στο αγαπητό Piotr Pietrzyk και σε όλη την ομάδα του Slow Guide που μας φρόντισαν τόσο καλά.”

Δείτε Επίσης
ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Φάνηκε ότι υπήρχε ένα μεγάλο ενδιαφέρον για τα ελληνικά κρασιά ειδικά αυτά που προέρχονταν από γηγενείς ποικιλίες όπως τα κρασιά του Κτήματος μας που είναι κυρίως από Μοσχοφίλερο και Αγιωργίτικο. Ο κόσμος ειδικά στο κομμάτι του Β2Β είχε έρθει διαβασμένος και ήξερε περίπου τι θα δοκιμάσει. Έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την βιολογική καλλιέργεια που εφαρμόζει το κτήμα. Επίσης εντύπωση τους έκανε το terroir της Πελοποννήσου και ειδικά οι διαφορετικές εδαφοκλιματολογικές συνθήκες που εντοπίζονται ακόμα και σε πολύ μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις, ένα χαρακτηριστικό που κάνει την Πελοπόννησο ιδιαίτερη», λέει η Ντίνα Σπυροπούλου.

«Προφανώς στο δεύτερο μέρος της έκθεσης στο B2C, είχαμε πιο απαίδευτο κόσμο οι οποίοι ξαφνιάστηκαν από τις ψηλές οξύτητες ειδικά του Μοσχοφίλερου. Όμως ακόμα και εδώ καταφέραμε και τους κερδίσαμε με την δυνατότητα του Μοσχοφίλερου να προσφέρει αφρώδη κρασιά, Οπότε η Ωδή Πανός ροζέ (η λευκή είναι sold-out και δεν παρουσιάστηκε) κατατάχθηκε πολύ ψηλά στις προτιμήσεις τους».

Ο διοργανωτής της εβδομαδας που αφιερώθηκε στο ελληνικό κρασί είναι η εταιρεία SlowGuide/Collegium Vini που ασχολείται με την προώθηση κρασιού, τροφίμων και τον γαστρονομικό τουρισμό.

Hλεκτρονική έκδοση του free press περιοδικού.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση ή η αποσπασματική μεταφορά κειμένων χωρίς τη γραπτή συναίνεση των κατόχων των δικαιωμάτων.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ | ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ | ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πλ. Βασιλεως Γεωργιου 6, ΠΑΛΑΙΟ ΨΥΧΙΚΟ 15452, Ελλάδα
Τ 215 555 4430 | info@grapemag.gr
© 2020 Grape Magazine. All Rights Reserved.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Με την εγγραφή σας στη λίστα των παραληπτών θα λαμβάνετε το newsletter του grape!