ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ… MANTINIANS

Μια νέα, δυνατή και πολλά υποσχόμενη ομάδα, έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στο χώρο του κρασιού.

Δεκατρία από τα οινοποιεία της οινικής ζώνης της Μαντινείας, ενώνουν τις δυνάμεις τους και βγαίνουν προς τα έξω με κοινή φωνή. Ονομάζονται “The Mantinians” και φιλοδοξούν να πρωτοστατήσουν στην οινική σκηνή με όπλο την εξωστρέφεια, κυρίως όπως εκφράζεται μέσα από το σχεδιασμό και την εκτέλεση κοινών δράσεων.

Στη Μαντινεία της Αρκαδίας, την ΠΟΠ ζώνη του Μοσχοφίλερου, τον τελευταίο καιρό γίνονται σημαντικά πράγματα που έχουν τραβήξει τα βλέμματα των ανθρώπων του κρασιού.

Η πρώτη αλλαγή έχει να κάνει με την ποιότητα. Τα κρασιά της ζώνης χρόνο με τον χρόνο βελτιώνονται και η γενική εικόνα, από όλα τα οινοποιεία είναι πολύ θετική. Με διαφορετικά στυλ και εκφράσεις, με τυπικότητες από τη μία αλλά και με ριζοσπαστικές προσεγγίσεις από την άλλη, οι οινοποιοί έχουν βαλθεί να ανακαλύψουν και να παρουσιάσουν τα όρια του Μοσοχοφίλερου.

Το logo της ομάδας The Mantinians.

Ο ανταγωνισμός φαίνεται ότι λειτουργεί θετικά και με τον πήχυ της ποιότητας να ανεβαίνει συνεχώς, ο μέσος όρος των κρασιών της ζώνης είναι ήδη ψηλά.

Η δεύτερη σημαντική εξέλιξη είναι εμπορική.  Στα μεγάλα καθιερωμένα οινοποιεία, προστίθενται νέες, μικρές και πολλά υποσχόμενες προσπάθειες και τα περισσότερα από τα κρασιά της Μαντινείας,  βρίσκουν τη θέση τους στην αγορά. Η Μαντινεία, ένα brand που ήταν υποτιμημένο για πολλούς καθώς είχε ταυτιστεί με άλλες πιο κλασσικές οινικές εποχές, αποκτά σύγχρονο χαρακτήρα και μπορεί να είναι πλέον παράδειγμα προς μίμηση.

Δείτε Επίσης
BALKAN EXPRESS ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ

Ήδη οργανώνεται η πρώτη γευστική δοκιμή από τους The Mantinians και αφορά οινοχόους  από εστιατόρια και κάβες, που θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις διαφορετικές εκδοχές του Μοσχοφίλερου, αλλά και των άλλων ποικιλιών που καλλιεργούνται στη ζώνη. Η ανακοίνωση της δημιοργίας της ομάδας, έγινε στο περιθώριο της επίσκεψης των 22 Masters of Wine στην Πελοπόννησο.

Ανάμεσα στους στόχους των Mantininas, πέρα από την ανάδειξη του brand “Μαντινεία” τουλάχιστον όπως τέθηκαν στο ξεκίνημα αυτής της ομάδας είναι η ανάπτυξη του οινοτουρισμού σε συνδυασμό με την γαστρονομία του τόπου, η προβολή των πολιτισμικών στοιχείων, αλλά και δράσεις σε άλλο επίπεδο όπως η προσπάθεια παρέμβασης και εκσυγχρονισμού του νομικού πλαισίου που διέπει τη ζώνη.

Hλεκτρονική έκδοση του free press περιοδικού.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση ή η αποσπασματική μεταφορά κειμένων χωρίς τη γραπτή συναίνεση των κατόχων των δικαιωμάτων.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ | ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ | ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πλ. Βασιλεως Γεωργιου 6, ΠΑΛΑΙΟ ΨΥΧΙΚΟ 15452, Ελλάδα
Τ 215 555 4430 | info@grapemag.gr
© 2020 Grape Magazine. All Rights Reserved.

ΜΑΘΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ